Tuesday, November 27, 2007

מסעדות כשרות

מסעדות כשרות – ירושלים של חורף


בסופי השבוע האחרונים, ירושלים פתחה את שעריה לציבור הרחב: מוזיאונים בחינם עד אמצע הלילה, הנחות במסעדות ובמלונות וסיורים לכל פינות העיר ,לא החמצנו ההנאה הייתה מרובה , סיורים ליליים וסיורי יום בנבכי ירושלים ובאתרים המוכרים והאהובים של העיר, מיצגות תלת מימדיות בנושאים שונים הקשורים להיסטוריה היהודית, מוזיאונים ואחרון אחרון חביב וטעים האוכל... הוי האוכל....
ירושלים מבורכת במסעדות כשרות למכביר , בסגנונות מטבח שונים מביתי ועממי ועד גורמה וגסטרונומי ,חלבי, בשרי, צמחוני או טבעוני , את המידע המדויק והמלא על המסעדות הכשרות קיבלנו על "מגש של כסף" מהאתר המצוין www.2bjew.co.il-– להיות יהודי , אכן אתר שמגלם בתכניו את המשמעות של להיות יהודי על כל רבדיה.
זהו בעצם פורטל יהדות המספק מידע רב בנושא כשרות בכל העולם, מסעדות כשרות, בתי כנסת, מקוואות, אולמות אירועים וקייטרינג כשרים. המידע מהימן ומפורט כולל פרטים כמו: מספרי טלפון, כתובות, אפשריות הגעה ועוד. כל זאת לגבי: מסעדות וקייטרינגים כשרים ,בתי כנסת, בתי חב"ד, מקוואות , קהילות יהודיות בעולם, ולשאר התכנים באתר אפשר להתעדכן לגבי פרשות השבוע, מאמרים וסקרים בנושאי יהדות וכשרות, זמני הדלקת נרות שבת וזמני היום בארץ ובעולם, תפילות וברכות במסורת היהודית וכן תמונות של קברי צדיקים בעולם, האתר נותן הצצה נכבדת גם אל עולם הקבלה והמאמרים באתר פשוט הנאה צרופה לקריאה .
וכדי שגם אתם תיהנו ותכירו כל מסעדה כשרה על פני הגלובוס הנה שוב כתובת האתר -
www.2bjew.co.il.

שלכם סימה

No comments: